Az első

2018. június 05. 14:01 - attilamassage

Így is van. Ahogy a cím is mutatja, abban a szerencsés helyzetben vagy kedves Olvasó, hogy a legelső írásomat olvasod. Előre is elnézést kérek ha nem felek meg a blog írás szabálykönyvének, még tanulom.
Gondolom érdekel ki vagyok, mit csinálok, miről és miért írok. Ez az írás erről fog szólni.
1984 egy esős estéjén fogant meg ez a csodálatos élet, amit valamivel később ‘85-ben Attilának neveztek el a szüleim.

image1_1.jpeg
Na jó, nem kell megijedni, nem ilyen messziről indítok. A nevemet már tisztáztuk, a matematika segítségével pedig már a koromat is tudjuk. Már csak két kérdés maradt. Miről írok majd és miért. Testünk egészségéről, működéséről, fájdalomról, ellenszerekről, fájdalom mentes életről, kézenfekvő, egyszerű és logikus dolgokról a testtel kapcsoltban és mindenről ami ehhez kapcsolódik, mert azt vettem észre sok a kérdés.
img_2345_1.jpeg
Jön a miért.
Ez egy hosszabb választ kíván:
Én sem éltem ám mindig nyugodt kiegyensúlyozott életet. Munka ezerrel, hiszen muszáj pénzt keresni, bulik, hiszen muszáj lazítani. Kevés alvás, bírom én, fiatal vagyok. Sport nulla, hiszen nincs időm és sokat dolgozok. Egészségtelen táplálkozás, hiszen az egészséges drága és nem finom. A munkád kicsinál, nem szereted, a véleményed elfojtod, stressz minden szinten.
Ez nem épp a testednek való élet.

img_2343.jpeg
Valamiféle megvilágosodásból úgy éreztem elég ebből, meg a testem is elég erősen jelzett. Bokám szinte használhatatlan, ,,csecsemő alkar “ vastagságú visszerek a lábamban, magas vérnyomás, köhögés, hátfájás, éjszaka légszomjra való ébredés. Szóval minden nyavaja volt, mint a háziorvosnál. Edzeni kezdtem, mert az jó. Legalábbis ezt hallottam. Persze edző és segítség nélkül. Edzegettem ugyan de nagy eredménye nem volt. 110kg-hoz közelített a súlyom de nem úgy mint Arnold.
img_2347.jpeg
Szóval olvasni kezdtem, és azt állították a jó étrend legalább olyan fontos, ha nem fontosabb. Mivel nem voltam nagy koponya, hogy magam számoljak, ezért segítséget kértem egy edzőtől. Megkértem írjon csoda étrendet és edzéstervet. A csoda nem az étrend volt. Sok edzés és napi 5x étkezés igen. A csoda az volt ahogy átalakult a testem. 5 hónap alatt 22kg-t fogytam. Nem voltam már olyan, mint egy telesz*rt zokni. Megizmosodtam, friss és energikus voltam.
img_2346.jpeg
A vérnyomásom csökkent, közérzetem jobb lett. Itt kezdett el jobban érdekelni az emberi test csodálatossága, mire képes ha tudod mit csinálsz vele. Kezdtem beleásni magam az emberi testbe. Jöttek a különböző továbbképzések, és minden egyes továbbképzés tovább szélesítette a látóköröm. Nincsenek csodák, ezek a dolgok eddig is a szemünk előtt voltak, csak nem jól néztük őket.
img_2344.jpeg
Na ez volt a fordulópont:) tudtam ezt akarom. Ez a jövőm. Azóta könyvről könyvre, tanfolyamról tanfolyamra haladok. Elkápráztat ez a komplex, jólszervezett rendszer, ami mi magunk vagyunk. Minden passzol, minden olajozottan működik, ha vigyázunk rá. Magamon rengeteget segítettem az új ismeretekkel. Nem kell nagy titkokra gondolni. Nincs ráolvasás, nem kell kecskét áldozni, nem titkos fogásokat ismertem meg. Sima egyszerű logikus dolgok ezek. Rengeteg mindenen lehet segíteni más megközelítéssel. És ez itt a lényeg, amiért úgy döntöttem blog írásba kezdek. Mert nagyon sokan nem tudják mit kezdjenek egy váll, egy hát, egy lábfájdalommal. 3 dolgot ismerünk általában: gyógyszer, pihentetés, műtét. A világ ennél sokszínűbb. Azért írom ezt, hogy tudd mit tehetsz, mi közül választhatsz. Én például nagyon örültem volna ha anno a bokasüllyedésemre és a lúdtalpra nem csak betétet kapok, hanem szólnak a kiesio tape-ről, a szalagok,izmok megerősítéséről, a helyes tartástól. Több évnyi fájdalmat kerülhettem volna el. Ebben szeretnék segíteni Neked.
Bevezetőm végére is értem.
Köszönöm, hogy megtiszteltél figyelmeddel.
A folytatást is érdemes követned, előbb-utóbb lehet a Te problémád lesz terítéken:)
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://attilamassage.blog.hu/api/trackback/id/tr2014025130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása